Каталог
|
Системна плата контролера Crowduino Uno-SD є платою, яка повністю сумісна з Arduino UNO. Вона побудована на мікроконтролері Atmega328P, який широко використовується на Arduino Uno і інших сумісних з Arduino платах. У порівнянні з попереднім Crowduino з Atmega328, плата Uno SD використовує мікроконтролер Atmega16U2 замість FTDI232 для обміну даними USB-UART, що прискорює завантаження програми. Крім того, на платі Uno-SD є слот для SD-карт, що робить цю плату більш зручною для таких додатків, як реєстрація даних, моніторинг навколишнього середовища та ін. Плата Uno-SD також має 14 цифрових вхідних / вихідних контактів (з яких 6 можуть використовуватися як виходи ШІМ), 6 аналогових входів, керамічний резонатор 16 МГц, USB-роз'єм, роз'єм ICSP, кнопку скидання і, звичайно, кабель Mini USB. Для початку роботи з контролером просто підключіть його до комп'ютера за допомогою USB-кабелю щоб почати роботу. Для живлення, також можна використати адаптер змінного струму чи акумулятор. Особливості:
Плата має деякі відмінності від оригінальної схеми контролера: Версія Crowduino Uno-SD V1.4 трохи відрізняється від Arduino UNO тим, що вихід PB5 / D13 підключений до світлодіоду через інвертор. Схема підключення зображеного на картинці нижче:
Використання такої схеми призвело до інвертування значень HIGH і LOW при управлінні світлодіодом на виході D13. Читання і запис SD-карти: На платі контролера Uno-SD є слот для SD-карт, за допомогою якого ви можете легко використовувати SD-карту і таким чином записувати і зчитувати дані з SD-карти. Карта використовує інтерфейс SPI (D10 / D11 / D12) плюс CS Pin (D3 або D4) для з'єднання з основним мікроконтролером Atmega328. Перед використанням карти пам'яті виберіть вихід контролера для сигналу CS карти, який ви хочете використовувати. Щоб зробити Ваш проект більш гнучким, ви можете вибрати пін D3 або D4 в якості джерела сигналу CS для SD-карти. За замовчуванням йде D4. Якщо D4 вже був використаний для інших модулів, Ви можете вибрати D3, але зверніть увагу на зміну пов'язаних файлів у Вашій програмі. Відповідна бібліотека для роботи з картою пам'яті знаходиться тут.
Приклад коду ініціалізації SD-карти пам'яті: if (! SD.begin (4)) {// при використанні D3 як CS-контакту міняємо на SD.begin (3) Serial.println («ініціалізація не вдалася!»); return; } Serial.println («ініціалізація виконана»); Розташування елементів на платі:
Характеристики:
|