Цей товар доступний "під замовлення". Уточнюйте терміни і ціну у менеджерів.
Шестиканальний Micro Maestro піднімає планку продуктивності для серійних сервоконтроллеров з такими функціями як рідний інтерфейс USB і внутрішнього контролю сценаріїв. Контролер дозволить керувати сервоприводами з дуже високою точністю, надасть порти вводу/виводу і дозволить керувати приводами або регуляторами ходу (ESC) без підключення до контролера або комп'ютера за рахунок механізму виконання внутрішніми сценаріями.
Ця маленька плата на мікросхемі DRV8838 призначена для керування одним колекторним двигуном з максимальним струмом 1.7 A (1.8 A піковий). Робоча напруга драйвера від 0В до 11В. Є вбудований захист від переполюсовки, перенапруги, перегріву і перевантаження по струму. Плата виконана в розмірі DIP-корпусу зі стандартним кроком виводів 2,54мм.
Контролер двигуна Motoron M2U550 Dual пропонує компактне рішення для керування двома двигунами постійного струму з використанням інтерфейсу UART. До однієї послідовної шини можна підключити кілька контролерів Motoron, що полегшує розширення системи додатковими двигунами. M2U550 підтримує напругу живлення двигунів від 1.8 до 22 В і може забезпечувати безперервний вихідний струм до 1.6 А на двигун. Ця версія поставляється з включеними в комплект, але не припаяними роз'ємами.
Драйвер DRV8434 є несучою платою для мікросхеми драйвера крокового двигуна DRV8434 від Texas Instruments (TI). Цей драйвер крокового двигуна дозволяє керувати одним біполярним кроковим двигуном з постійним струмом приблизно до 1,2 А на фазу без радіатора або примусового потоку повітря з максимальною вхідною напругою живлення 48 В.
Цей товар доступний "під замовлення". Уточнюйте терміни і ціну у менеджерів.
Цей дискретний драйвер колекторного двигуна з МОП-транзистором забезпечує двонаправлене керування одним потужним двигуном постійного струму. Компактна плата 1,8 × 1,2 дюйма підтримує широкий діапазон напруг від 5,5 до 50 В і досить ефективна для безперервного навантаження 20 А без радіатора. Ця версія виводить аналогову напругу, пропорційну струму двигуна, а додатковий керуючий вхід дозволяє додатково керувати розгоном, вибігом і гальмуванням.
Потужний драйвер колекторного двигуна Pololu G2 являє собою дискретний H-міст на MOSFET транзисторах і призначений для керування потужними двигунами постійного струму. H-міст складається з одного N-канального МОП-транзистора на кожен вихід, інша частина плати містить схему для керування польовими МОП-транзисторами. Абсолютна максимальна напруга для цього драйвера становить 40 В. Більша силова напруга може назавжди знищити драйвер. У нормальних робочих умовах напруга пульсації на лінії живлення може підвищити максимальну напругу до середньої або можливої напруги, тому безпечна максимальна напруга становить приблизно 34 В.
Драйвер крокових двигунів, що працюють на низькій напрузі (2.5 - 10.8В) побудований на чіпі DRV8834, витримує струм до 1.5А на фазу без примусового охолодження (до 2А в піках). Особливістю є налаштування ліміту по струму, захист від надструмів і перегріву, роздільна здатність - шість передустановок мікрокроку (до 1-32 кроку).
Плата драйвера біполярного крокової двигуна на мікросхемі Toshiba TB67S249FTG виконана в популярному 16-контактному форм-факторі Pololu, що робить її гідною альтернативою аналогічним платам. Він має регульоване обмеження струму і сім варіантів мікрошага (до 1/32 ступені). Крім того, він динамічно вибирає оптимальний режим загасання струму обмотки шляхом моніторингу фактичного струму двигуна і може автоматично зменшувати струм збудження нижче повної величини, коли двигун злегка навантажений, щоб мінімізувати споживану потужність і виділення тепла. TB67S249FTG має широкий діапазон робочих напруг від 10 В до 47 В, а плата драйвера може видавати приблизно 1,6 А на кожну фазу безперервно без радіатора або при застосуванні примусового повітряного охолодження до 4,5 A. Драйвер має вбудований захист від зниженої напруги, перевантаження по току і перегріву.
Потужний драйвер колекторного двигуна, зібраний на дискретних елементах за схемою Н-моста призначений для ефективного керування потужними двигунами з напругою до 24 В і максимальним струмом до 13А. Драйвер має дуже високий ККД що дозволило використовувати його при максимальних значеннях струму без застосування додаткового радіатора або тепла. Робоча частота сигналу керування може досягати 100кГц, що виключає акустичний шум керування, властивий низькочастотним драйверам.