Силіконова термостійка змазка SI-180 в шприці 10мл. Має середню в'язкість, приблизно як у солідолу. Застосовується для змащування кареток, направляючих, шестерень, зубчастих ременів, пружин, підшипників і ланцюгів в оргтехніці. Підходить для змащення механізмів зброї, велосипедів, мотоциклів, автомобілів і ін.
Алюмінієва гнучка муфта використовується для з'єднання вала двигуна (серво, крокового, шпилькою або ін.) З валом, ШВП та ін. За рахунок гнучкості дозволяє згладити невелику неспіввісність. Як правило використовується для осі Z. Внутрішні діаметри отворів 5 мм * (картинка може не відповідати). Довжина 25 мм.
Алюмінієва гнучка муфта використовується для з'єднання вала двигуна (серво, крокового, шпилькою або ін.) з валом, ШВП та ін. За рахунок гнучкості дозволяє згладити невелику неспіввісність, за рахунок різних отворів з двох сторін дозволяє, також, з'єднувати вали різних діаметрів. Як правило використовується для осі Z. Внутрішні діаметри отворів 5 і 8 мм. Довжина 25 мм.
Прецизійна лінійна направляюча з підшипникової, високовуглецевої, легованої сталі з покриттям стійким до корозії та індуктивним загартуванням верхнього шару. Матеріал - сталь С45 або СК55. Твердість поверхні вала - HRC 60-64. Довжина 1 метр, діаметр 8 мм
Прецизійна лінійна направляюча з підшипникової, високовуглецевої, легованої сталі з покриттям, стійким до корозії з індуктивним загартуванням верхнього шару.
Матеріал - сталь С45 або СК55. Твердість поверхні вала - HRC 60-64. Довжина 1 м, діаметр 10 мм.
Прецизійна лінійна направляюча з підшипникової, високовуглецевої, легованої сталі з покриттям, стійким до корозії з індуктивним загартуванням верхнього шару.
Матеріал - сталь С45 або СК55. Твердість поверхні вала - HRC 60-64. Довжина 1 метр, діаметр 12 мм.
Безлюфтова гайка для приводних валів THSL використовуваних в побудові 3D-принтерів. Усуває одвічну проблему люфту гайки приводного механізму. Незважаючи на просту конструкцію пристрій прекрасно справляється зі своїм завданням.
Самозмащувальна латунна трубка з графітовими вставками використовується як заміна традиційним лінійним підшипникам, але вигідно відрізняється відсутністю люфтів, набагато більш тихою роботою і меншим зносом вала. За рахунок графітових вставок така втулка прекрасно ковзає навіть по незмащеному валу, хоча невелику кількість масла краще все ж додати.
Прецизійна лінійна направляюча з підшипникової, високовуглецевої, легованої сталі з покриттям, стійким до корозії з індуктивним загартуванням верхнього шару.
Матеріал - сталь С45 або СК55. Твердість поверхні вала - HRC 60-64. Довжина 1 метр, діаметр 16 мм.