Силіконова термостійка змазка SI-180 в шприці 10мл. Має середню в'язкість, приблизно як у солідолу. Застосовується для змащування кареток, направляючих, шестерень, зубчастих ременів, пружин, підшипників і ланцюгів в оргтехніці. Підходить для змащення механізмів зброї, велосипедів, мотоциклів, автомобілів і ін.
Безлюфтова гайка для приводних валів THSL використовуваних в побудові 3D-принтерів. Усуває одвічну проблему люфту гайки приводного механізму. Незважаючи на просту конструкцію пристрій прекрасно справляється зі своїм завданням.
Алюмінієва гнучка муфта використовується для з'єднання вала двигуна (серво, крокового, шпилькою або ін.) З валом, ШВП та ін. За рахунок гнучкості дозволяє згладити невелику неспіввісність. Як правило використовується для осі Z. Внутрішні діаметри отворів 5 мм * (картинка може не відповідати). Довжина 25 мм.
Прецизійна лінійна направляюча з підшипникової, високовуглецевої, легованої сталі з покриттям, стійким до корозії з індуктивним загартуванням верхнього шару.
Матеріал - сталь С45 або СК55. Твердість поверхні вала - HRC 60-64. Довжина 1 метр, діаметр 8 мм
Прецизійна лінійна направляюча з підшипникової, високовуглецевої, легованої сталі з покриттям, стійким до корозії з індуктивним загартуванням верхнього шару.
Матеріал - сталь С45 або СК55. Твердість поверхні вала - HRC 60-64. Довжина 1 м, діаметр 10 мм.
Прецизійна лінійна направляюча з підшипникової, високовуглецевої, легованої сталі з покриттям, стійким до корозії з індуктивним загартуванням верхнього шару.
Матеріал - сталь С45 або СК55. Твердість поверхні вала - HRC 60-64. Довжина 1 метр, діаметр 12 мм.
Прецизійна лінійна направляюча з підшипникової, високовуглецевої, легованої сталі з покриттям, стійким до корозії з індуктивним загартуванням верхнього шару.
Матеріал - сталь С45 або СК55. Твердість поверхні вала - HRC 60-64. Довжина 1 метр, діаметр 16 мм.
Набір являє собою 6 валів - два по 370 мм для переміщення по осі Х, два по 350 мм для осі Y, два по 333 мм для осі Z. Використовуються для збирання 3D принтера системи Prusa. Направляючі вали зроблені з міцної підшипникової, високовуглецевої, легованої сталі з покриттям, стійким до корозії.
Алюмінієва гнучка муфта використовується для з'єднання вала двигуна (серво, крокового, шпилькою або ін.) з валом, ШВП та ін. За рахунок гнучкості дозволяє згладити невелику неспіввісність, за рахунок різних отворів з двох сторін дозволяє, також, з'єднувати вали різних діаметрів. Як правило використовується для осі Z. Внутрішні діаметри отворів 5 і 8 мм. Довжина 25 мм.
Самозмащувальна латунна трубка з графітовими вставками використовується як заміна традиційним лінійним підшипникам, але вигідно відрізняється відсутністю люфтів, набагато більш тихою роботою і меншим зносом вала. За рахунок графітових вставок така втулка прекрасно ковзає навіть по незмащеному валу, хоча невелику кількість масла краще все ж додати.