Мобільна версія Форум Arduino Документація Гарантійні умови 0 0
UA RU
Графік роботи магазину:
Пн-Пт: 8.00 - 19.00
Сб: 10.00 - 17.00
Нд: вихідний
Каталог
Напиши статтю і отримай знижку!

Обслуговування по гарантії

Шановні клієнти! Повернення/обмін та обслуговування по гарантії купленого в нашому інтернет-магазині товару проводиться за певними правилами.

Розгляд гарантійних випадків, прийом, заміна товарів по гарантії здійснюється з понеділка по п'ятницю в робочий час згідно з графіком роботи магазину.

Гарантійне повернення

Перед тим, як повернути нам товар по гарантії, будь ласка, ознайомтеся з Гарантійними умовами.

Повернення товару

Шановні клієнти! Звертаємо Вашу увагу, що в переважній більшості наш магазин продає не "готові пристрої" а "комплектуючі, запчастини та витратні матеріали". Якщо Ви придбали товар, а він Вам з якихось причин не підійшов, ми не гарантуємо, що заберемо його назад і повністю компенсуємо вартість купленого товару. Основною умовою успішного повернення товару є повне збереження його товарного вигляду. Ми відмовимо Вам в поверненні коштів за пропаяні Вами плати, товари в пом'ятих коробках, за дисплеї із зірваними захисними плівками, за неповну комплектацію і т.д.

Як здійснити повернення або гарантійний ремонт?

  • Якщо ви перебуваєте в Києві: можна під'їхати до нас в офіс, але попередньо, будь ласка, передзвоніть, опишіть суть проблеми і уточніть, коли саме можна під'їхати (справа в тому, що технічний фахівець не завжди знаходиться в офісі)
  • Якщо ви перебуваєте не в Києві: вам необхідно відправити нам товари через "Нову Пошту" за реквізитами, вказаними в Гарантійних умовах, але для початку, вам необхідно заповнити гарантійну форму:

Гарантійна форма






оплата картами Visa і MasterCard