Шановні клієнти! У зв'язку з перебоями у енергопостачанні, в роботі нашого магазину можливі тривалі перебії й неможливість оплати замовлень карткою.
Все буде Україна!
(098) 067-12-26 Київстар (098) 067-12-26   Київстар
(066) 142-24-48 Vodafone (066) 142-24-48   Vodafone
(098) 067-12-26 Lifecell (063) 642-36-59   Lifecell
 info@arduino.ua
Графік роботи магазину:
Пн-Пт: 9.00 - 19.00
Сб: 10.00 - 19.00
Нд: вихідний
м. Київ, вул. Васильківська, 30
ст.м. "Васильківська"
Каталог

Моховий нічник

Це шматочок лісу вдома, який радує погляд та допомагає розслабитися. Цей неймовірний живий куточок дуже легко зробити самому.

Українізація бібліотеки Adafruit_GFX_Library для матриць MAX7219 та LCD

Для виводу текстової інформації на саморобний блок світлодіодних матриць з загальним анодом в середовищі Arduino рідною мовою я стикнувся з проблемою, що та бібліотека LedContorl, якою я зазвичай користуюсь, неспроможна здійснити обертання на заданий кут

Реєстратор параметрів вологості та температури

Добрий день. Виникла необхідність в вимірюванні вологості та температури в приміщенні протягом дня з одночасним їх записом для подальшої

Плазмофон

Мы настолько привыкли к высоким технологиям, что забываем о простых физических явлениях и механизмах. А ведь на всём простом строится что-то

Автоматичний кран для води на Arduino своїми руками

Доброго дня, хочу розповісти Вам про виготовлення корисного пристрою – автоматичного крану для води на Arduino.
Напиши статтю і отримай знижку! Наши партнеры https://hacklab.kiev.ua/

Гра на реакцію на базі Arduino "Кнопкові ковбої"

2022-06-28

Всі статті →

Це невеликий міні проект на базі Arduino в якому ми створемо гру на реакцію з двума гравцями-ковбоями. В цій статті я роскажу та прикріплю фото та скетч,в проекті використовуються базові деталі які є навіть в початківця.

Для проекту нам знадобиться:

Ви зможете з легкістю збільшити кількість ковбоїв, для цього потрібно буде ще світлодіод, резистор кнопка та пару проводів, не забудьте переписати скетч.

Розглянемо схему, та зберемо її.

Схема:

(Для другого гравця все теж саме тільки використовується пін 13 і 11)

Схема на макетній платі:

Тепер перейдемо до скетча та його пояснення:

1) Масив складається з елементів одного типу, у разі int. Коли оголошуємо масив із зазначенням кількості його елементів n, це завжди на 1 більше, ніж номер останнього елемента (n-1), т.к. індекс першого елемента - 0.

2) У змінних типу long можна зберігати значення до 2147483647. unsigned int в цьому випадку нам буде недостатньо, тому що 65535 мілісекунд пройдуть трохи більше ніж за хвилину!

3) Функція random(min, max) повертає ціле псевдовипадкове число інтервалі [min, max]. Для драматичності кожна гра починається з випадкової довжини паузи.

4) Завдяки масивам у цьому експерименті ми налаштовуємо порти, зчитуємо кнопки та включаємо світлодіоди у циклах з лічильником, який використовується як індекс елемента.

5) Ми використовували вираз player = (player+1) % PLAYER_COUNT для лічильника циклу, щоб не тільки збільшувати його на одиницю щоразу, але й обнулювати при досягненні останнього гравця.

6) Інструкція break припиняє роботу циклу та виконання програми продовжується з інструкції після його кінця.

Ваша оцінка статті:

Відмінно
Добре
Задовільно
Погано
Дуже погано

Загальна оцінка:

Оцінка "Гра на реакцію на базі Arduino "Кнопкові ковбої""
5 з 5
зроблена на основі 2 оцінок 2 клієнтських відгуків.

Дякуємо Вам за звернення! Ваш відгук з'явиться після модерації адміністратором.
С
03.08.2022 19:42:58
Хороший проект для початківців
Андрій
07.07.2022 12:23:45
На мою думку чудовий проект для школярів/новачків в ардуіно
оплата картами Visa і MasterCard