(098) 067-12-26 Київстар (098) 067-12-26   Київстар
(066) 142-24-48 Vodafone (066) 142-24-48   Vodafone
(098) 067-12-26 Lifecell (063) 642-36-59   Lifecell
 info@arduino.ua
Графік роботи магазину:
Пн-Пт: 9.00 - 18.00
Сб: вихідний
Нд: вихідний
м. Київ, вул. Васильківська, 30
ст.м. "Васильківська"
Каталог

Приклад використання датчика температури DS18B20 з Raspberry Pi за допомогою Python

У цьому маленькому туторіалі показано як без допомоги сторонніх бібліотек працювати на мові Python в OS Linux з датчиком температури DS18B20 від Maxim Integrated який працює на шині даних

Садовий ліхтар на базі контроллера QX5252

Садові ліхтарі господарі заміських будинків використовують для створення неповторного ландшафтного дизайну, підсвітки доріжок і клумб квітів, створення своєї атмосфери затишку. У свою чергу, автономні ліхтарі можна використовувати як нічник у квартирі,

Комнатный климат-контроль

Качество воздуха в комнате - один из важнейших показателей за которым нужно постоянно следить. Температура, влажность и количество углекислого газа в комнате напрямую влияет на качество сна и работоспособность человека. В наше время далеко не у всех в

Гра на реакцію на базі Arduino "Кнопкові ковбої"

Це невеликий міні проект на базі Arduino в якому ми створемо гру на реакцію з двума гравцями-ковбоями. В цій статті я роскажу та прикріплю фото/відео та скетч,в проекті використовуються базові деталі які є навіть в

Ультразвукова охоронна сигналізація з використанням Arduino та пожежного сигналізатора

Здрастуйте, шановні радіоаматори! Хочу розповісти Вам про виготовлення корисного пристрою – ультразвукової охоронної сигналізації на базі плати Arduino Uno та пожежного сенсору. Пристрій досить простий, і його нескладно виготовити
Напиши статтю і отримай знижку! Наши партнеры https://hacklab.kiev.ua/

Гра на реакцію на базі Arduino "Кнопкові ковбої"

2022-06-28

Всі статті →

Це невеликий міні проект на базі Arduino в якому ми створемо гру на реакцію з двума гравцями-ковбоями. В цій статті я роскажу та прикріплю фото та скетч,в проекті використовуються базові деталі які є навіть в початківця.

Для проекту нам знадобиться:

Ви зможете з легкістю збільшити кількість ковбоїв, для цього потрібно буде ще світлодіод, резистор кнопка та пару проводів, не забудьте переписати скетч.

Розглянемо схему, та зберемо її.

Схема:

(Для другого гравця все теж саме тільки використовується пін 13 і 11)

Схема на макетній платі:

Тепер перейдемо до скетча та його пояснення:

1) Масив складається з елементів одного типу, у разі int. Коли оголошуємо масив із зазначенням кількості його елементів n, це завжди на 1 більше, ніж номер останнього елемента (n-1), т.к. індекс першого елемента - 0.

2) У змінних типу long можна зберігати значення до 2147483647. unsigned int в цьому випадку нам буде недостатньо, тому що 65535 мілісекунд пройдуть трохи більше ніж за хвилину!

3) Функція random(min, max) повертає ціле псевдовипадкове число інтервалі [min, max]. Для драматичності кожна гра починається з випадкової довжини паузи.

4) Завдяки масивам у цьому експерименті ми налаштовуємо порти, зчитуємо кнопки та включаємо світлодіоди у циклах з лічильником, який використовується як індекс елемента.

5) Ми використовували вираз player = (player+1) % PLAYER_COUNT для лічильника циклу, щоб не тільки збільшувати його на одиницю щоразу, але й обнулювати при досягненні останнього гравця.

6) Інструкція break припиняє роботу циклу та виконання програми продовжується з інструкції після його кінця.

Ваша оцінка статті:

Відмінно
Добре
Задовільно
Погано
Дуже погано

Загальна оцінка:

Оцінка "Гра на реакцію на базі Arduino "Кнопкові ковбої""
5 з 5
зроблена на основі 2 оцінок 2 клієнтських відгуків.

Дякуємо Вам за звернення! Ваш відгук з'явиться після модерації адміністратором.
С
03.08.2022 19:42:58
Хороший проект для початківців
Андрій
07.07.2022 12:23:45
На мою думку чудовий проект для школярів/новачків в ардуіно
оплата картами Visa і MasterCard