Каталог
|
Гра на реакцію на базі Arduino "Кнопкові ковбої"2022-06-28 Все статьи →Це невеликий міні проект на базі Arduino в якому ми створемо гру на реакцію з двума гравцями-ковбоями. В цій статті я роскажу та прикріплю фото та скетч,в проекті використовуються базові деталі які є навіть в початківця. Для проекту нам знадобиться:
Ви зможете з легкістю збільшити кількість ковбоїв, для цього потрібно буде ще світлодіод, резистор кнопка та пару проводів, не забудьте переписати скетч. Розглянемо схему, та зберемо її. Схема: (Для другого гравця все теж саме тільки використовується пін 13 і 11) Схема на макетній платі: Тепер перейдемо до скетча та його пояснення: 1) Масив складається з елементів одного типу, у разі int. Коли оголошуємо масив із зазначенням кількості його елементів n, це завжди на 1 більше, ніж номер останнього елемента (n-1), т.к. індекс першого елемента - 0. 2) У змінних типу long можна зберігати значення до 2147483647. unsigned int в цьому випадку нам буде недостатньо, тому що 65535 мілісекунд пройдуть трохи більше ніж за хвилину! 3) Функція random(min, max) повертає ціле псевдовипадкове число інтервалі [min, max]. Для драматичності кожна гра починається з випадкової довжини паузи. 4) Завдяки масивам у цьому експерименті ми налаштовуємо порти, зчитуємо кнопки та включаємо світлодіоди у циклах з лічильником, який використовується як індекс елемента. 5) Ми використовували вираз player = (player+1) % PLAYER_COUNT для лічильника циклу, щоб не тільки збільшувати його на одиницю щоразу, але й обнулювати при досягненні останнього гравця. 6) Інструкція break припиняє роботу циклу та виконання програми продовжується з інструкції після його кінця.
Благодарим Вас за обращение! Ваш отзыв появится после модерации администратором.
С
03.08.2022 19:42:58
Хороший проект для початківців
Андрій
07.07.2022 12:23:45
На мою думку чудовий проект для школярів/новачків в ардуіно
|