Шановні клієнти. З 26.09.2022 магазин працює з 09:00 до 19:00
(098) 067-12-26 Киевстар (098) 067-12-26   Киевстар
(066) 142-24-48 Vodafone (066) 142-24-48   Vodafone
(098) 067-12-26 Lifecell (063) 642-36-59   Lifecell
 info@arduino.ua
График работы магазина:
Пн-Пт: 9.00 - 19.00
Сб: 10.00 - 19.00
Вс: выходной
г. Киев, ул. Васильковская, 30
ст.м. "Васильковская"
Каталог

Українізація бібліотеки Adafruit_GFX_Library для матриць MAX7219 та LCD

Для виводу текстової інформації на саморобний блок світлодіодних матриць з загальним анодом в середовищі Arduino рідною мовою я стикнувся з проблемою, що та бібліотека LedContorl, якою я зазвичай користуюсь, неспроможна здійснити обертання на заданий кут

Реєстратор параметрів вологості та температури

Добрий день. Виникла необхідність в вимірюванні вологості та температури в приміщенні протягом дня з одночасним їх записом для подальшої

Плазмофон

Мы настолько привыкли к высоким технологиям, что забываем о простых физических явлениях и механизмах. А ведь на всём простом строится что-то

Автоматичний кран для води на Arduino своїми руками

Доброго дня, хочу розповісти Вам про виготовлення корисного пристрою – автоматичного крану для води на Arduino.

Приклад використання датчика температури DS18B20 з Raspberry Pi за допомогою Python

У цьому маленькому туторіалі показано як без допомоги сторонніх бібліотек працювати на мові Python в OS Linux з датчиком температури DS18B20 від Maxim Integrated який працює на шині даних
Напиши статью и получи скидку! Наши партнеры https://hacklab.kiev.ua/

Гра на реакцію на базі Arduino "Кнопкові ковбої"

2022-06-28

Все статьи →

Це невеликий міні проект на базі Arduino в якому ми створемо гру на реакцію з двума гравцями-ковбоями. В цій статті я роскажу та прикріплю фото та скетч,в проекті використовуються базові деталі які є навіть в початківця.

Для проекту нам знадобиться:

Ви зможете з легкістю збільшити кількість ковбоїв, для цього потрібно буде ще світлодіод, резистор кнопка та пару проводів, не забудьте переписати скетч.

Розглянемо схему, та зберемо її.

Схема:

(Для другого гравця все теж саме тільки використовується пін 13 і 11)

Схема на макетній платі:

Тепер перейдемо до скетча та його пояснення:

1) Масив складається з елементів одного типу, у разі int. Коли оголошуємо масив із зазначенням кількості його елементів n, це завжди на 1 більше, ніж номер останнього елемента (n-1), т.к. індекс першого елемента - 0.

2) У змінних типу long можна зберігати значення до 2147483647. unsigned int в цьому випадку нам буде недостатньо, тому що 65535 мілісекунд пройдуть трохи більше ніж за хвилину!

3) Функція random(min, max) повертає ціле псевдовипадкове число інтервалі [min, max]. Для драматичності кожна гра починається з випадкової довжини паузи.

4) Завдяки масивам у цьому експерименті ми налаштовуємо порти, зчитуємо кнопки та включаємо світлодіоди у циклах з лічильником, який використовується як індекс елемента.

5) Ми використовували вираз player = (player+1) % PLAYER_COUNT для лічильника циклу, щоб не тільки збільшувати його на одиницю щоразу, але й обнулювати при досягненні останнього гравця.

6) Інструкція break припиняє роботу циклу та виконання програми продовжується з інструкції після його кінця.

Ваша оценка статьи:

Отлично
Хорошо
Удовлетворительно
Плохо
Очень плохо

Общая оценка:

Оценка "Гра на реакцію на базі Arduino "Кнопкові ковбої""
5 из 5
сделана на основе 2 оценок 2 клиентских отзывов.

Благодарим Вас за обращение! Ваш отзыв появится после модерации администратором.
С
03.08.2022 19:42:58
Хороший проект для початківців
Андрій
07.07.2022 12:23:45
На мою думку чудовий проект для школярів/новачків в ардуіно
оплата картами Visa и MasterCard