Перехідник тато XT60 на T-конектор мама. Стане в нагоді, якщо акумулятор з роз'ємом XT60 (наприклад такий), а заряджати його треба від T-plug (наприклад таким балансиром). Максимальний струм - 60А. Імпульсний - 75А.
Cube+ Orange (BG3) - це нова версія найвідомішого та найуспішнішого у світі польотного контролера з відкритим кодом. Це покращена версія Cube Black для Pixhawk 2.1. Він має ряд оновлень порівняно з минулою моделлю, які роблять його найпередовішою електронікою, доступною для апаратів із дистанційним керуванням на сьогоднішній день. Cube Orange - це більше, ніж просто польотний контролер, це рішення придатне для різноманітних безпілотних систем, таких як: дрони, літаки, вертольоти, літаки вертикального зльоту та посадки, човни, автомобілі, підводні човни і т.д. Модуль поставляється без несучої плати.
Приймач FrSky RX6R - це компактний приймач з усіма функціями X6R, має 6 виходів PWM з надзвичайно високою точністю і малою затримкою. Затримка виведення PWM - 9 мс. Це менше, ніж у X6R у високошвидкісному режимі. RX6R також має функцію Redundancy, це означає, що ви можете додати ще один приймач як резервний на випадок, якщо перший вийде з ладу. І останнє, але не менш важливе: RX6R та вся лінійка RX мають збільшення дальності на 40% порівняно з попередніми приймачами серії X.
Пропелер APC style 9х6 (2 шт.) зворотного обертання CCW (проти годинникової стрілки) для електродвигунів авіамоделей літаків і планерів. У комплекті йде набір втулок 5-ти різних внутрішніх діаметрів (2.8, 3.0, 3.8, 4.8, 5.6, 7.6 мм) для фіксації на валу двигуна.
Пропелер APC style 9х6 (2 шт.) прямого обертання CW (за годинниковою стрілкою) для електродвигунів авіамоделей літаків і планерів. У комплекті йде набір втулок 5-ти різних внутрішніх діаметрів (2.8, 3.0, 3.8, 4.8, 5.6, 7.6 мм) для фіксації на валу двигуна.
Двоконтактний оригінальний роз'єм QS8-S для з'єднання двигунів з регуляторами швидкості. Розрахований на роботу з струмовими навантаженнями до 100А. Позолочені пружинні контакти забезпечують надійне з'єднання при високих і тривалих навантаженнях. Форма корпусу надійно захищає від переполюсовки контактів. У комплекті є пластикові напрямні для проводу.
Регулятор ходу (ESC) BLHELI 60A UBEC 5А 5В для безщіткових двигунів. Максимальний струм 60А (в піках до 80А). Вбудований стабілізатор живлення (UBEC) 5В/5А. Заточений під коптери, не вимагає перепрошивки.
Регулятор ходу (ESC) HOBBYWING SKYWALKER 80A V2 (оновлена нова друга версія) для безщіткових двигунів з максимальним вихідним струмом до 80А. Вбудований стабілізатор живлення (BEC) 5В/7А. Заточений під коптери, не вимагає додаткової перепрошивки.
Кабель трьохжильний 22AWG (перетин 0.325 мм2, луджена мідь). Зазвичай використовується для подовження провідників сервоприводу або для інших завдань, де необхідно використовувати три жили. Колір провідників - червоний, білий, чорний. Довжина - 1 метр. Можливий продаж на відріз більшої довжини (до 5 м), будь ласка, уточнюйте це питання у менеджера при підтвердженні замовлення.
Трифазний роз'єм MT60 - один з найпопулярніших силових роз'ємів, що використовуються в моделізмі. Цей з'єднувач застосовується там, де потрібне надійне з'єднання трьох силових проводів. У комплекті йде одна пара роз'ємів - тато та мама (із захисними ковпачками). Як правило, мама йде на регулятор ходу або батарею, а тато на навантаження (двигун, ESC та ін.)
Трубка Піто для підключення до датчика швидкості. Призначена для вимірювання швидкості повітряного потоку на літальних апаратах. У комплекті гнучка трубка для підключення до датчика швидкості.
Трубка з цього комплекту. Продається окремо без датчика швидкості. Відрізняється малою вагою (близько 2 грам). У комплекті йде гнучка трубка для підключення датчика швидкості.
Локтайт (Threadlocker 242) середньої міцності використовується для запобігання розкручуванню різьбових з'єднань внаслідок вібрації, тертя або навантажень. Надалі скріплені деталі можна розкрутити з підвищеним зусиллям, однак перед цим рекомендується прогріти з'єднання паяльником.
Локтайт (Threadlocker 243) середньої міцності використовується для запобігання розкручуванню різьбових з'єднань внаслідок вібрації, тертя або навантажень. Надалі скріплені деталі можна розкрутити з підвищеним зусиллям, однак перед цим рекомендується прогріти з'єднання паяльником.