Потужний драйвер колекторного двигуна, зібраний на дискретних елементах за схемою Н-моста призначений для ефективного керування потужними двигунами з напругою до 24 В і максимальним струмом до 13А. Драйвер має дуже високий ККД що дозволило використовувати його при максимальних значеннях струму без застосування додаткового радіатора або тепла. Робоча частота сигналу керування може досягати 100кГц, що виключає акустичний шум керування, властивий низькочастотним драйверам.
Потужний драйвер колекторного двигуна Pololu G2 являє собою дискретний H-міст на MOSFET транзисторах і призначений для керування потужними двигунами постійного струму. H-міст складається з одного N-канального МОП-транзистора на кожен вихід, інша частина плати містить схему для керування польовими МОП-транзисторами. Абсолютна максимальна напруга для цього драйвера становить 40 В. Більша силова напруга може назавжди знищити драйвер. У нормальних робочих умовах напруга пульсації на лінії живлення може підвищити максимальну напругу до середньої або можливої напруги, тому безпечна максимальна напруга становить приблизно 34 В.
Набір шестерень, шківів, черв'ячних передач, реечніх передач, коліс, металевих осей, гумових пассіків і ще дечого для самостійної збірки авіа-, судно- та авто-моделей а також робототехніки. Кількість елементів - 78 штук.
Пара маленьких високооборотистих моторчиків Readytosky MT2204-2300KV підходить як для невеликих літаків, так і для коптерів. Швидкість обертання 2300 оборотів на вольт, посадковий розмір 2204.
Маленькі якісні високоспритні моторчики Readytosky RS2205-2300KV підходять як для невеликих літаків, так і для коптерів. Швидкість обертання 2300 обертів на вольт. У наборі йдуть два двигуна прямого та зворотнього обертання.
Сервопривод з металевим редуктором DS3115 призначений для застосування в іграшках і приводах, де потрібно зусилля тяги до 15 кг і кутом повороту до 180°.
Сервопривід DSSERVO DS3218MG – мотор зі спеціальним редуктором, здатний повертати вихідний вал у задане положення (кут) і утримувати його там з певним зусиллям. Дана модель металеві шестерні та водонепроникний корпус, зусилля тяги – 18 кг. Передача зусилля здійснюється за допомогою "качалки" – важеля з отворами для закріплення елементів механізації: тяг кермів висоти/елеронів, колісних осей, ніг робота, замків та ін.
Сервопривід початкового рівня EMAX 9g ES08A II Mini Servo призначений для новачків і досвідчених роботобудівників. Ідеально підходить для побудови невеликих конструкцій в яких важливі вага, розміри і надійність сервоприводів.
Мікросервопривод MG90S з металевими шестернями редуктора, розміри 3.2x3.2x1.2 см. Крутний момент 1.8 кг / см (при живленні 4.8В), 2.2 кг / см (при живленні 6В).
Сервопривод MG996 11 кг – клон популярного цифрового серводвигуна. Керування відбувається не цифровим мікроконтролером як у оригінального, а аналоговою мікросхемою (як правило KC2462 або AA51880), за рахунок чого вдалося істотно знизити ціну при тих же параметрах приводу. Потужний серводвигун з металевим приводом. Крутний момент до 11 кг / см (при напрузі живлення 6В).
Цифровий серводвигун SG92R – нова покращена версія SG90. Редуктор відбору потужності та керуючі важелі з вуглецевого волокна більш довговічні, ніж нейлонові SG90, крім того підвищений крутний момент. Це гарний вибір для 3D-моделей та високошвидкісних моделей літаків та вертольотів.
Серводвигун MG996R широко використовується в автомоделях для керування поворотом передніх коліс, в авіамоделізмі для повороту керма і закрилків моделі. В епоху розквіту технічної творчості ще в Радянському Союзі за пристроєм цього класу закріпилася назва рульової машинки. Серводвигун MG996R застосовується для повороту деталей різних механізмів. Завдяки редуктору з металевими шестернями на вихідному валу розвивається достатнє зусилля для застосування в рухомих роботах. Цей серводвигун є покращеною версією моделі MG995, за точністю та швидкістю позиціювання. Всі технічні характеристики такі ж, як у MG995, але новий серводвигун набагато точніший і безпечніший у використанні на літаках, що потребують підвищеної точності руху керма.
Серводвигун MG996R широко використовується в автомоделях для керування поворотом передніх коліс, в авіамоделізм для повороту керма і закрилків моделі. В епоху розквіту технічної творчості ще в Радянському Союзі за цим класом закріпилася назва рульової машинки. Серводвигун MG996R застосовується для повороту деталей різних механізмів. Завдяки редуктору на вихідному валу розвивається достатнє зусилля для застосування в рухомих роботах. Цей серводвигун є покращеною версією моделі MG995, за точністю та швидкістю позиціювання. Всі технічні характеристики такі ж, як у MG995, але новий серводвигун набагато точніший і безпечніший у використанні на літаках, що потребують підвищеної точності руху керма.
Трьох провідний ковзний контакт - це проста електромеханічна збірка, яка дозволяє проходити електричним сигналам через його обертові внутрішні частини. Як правило, ви знайдете ковзний контакт у вітряних турбінах, радіолокаційних антенах або в будь-яких інших місцях, де потрібне постійне обертання на 360° при збереженні електричного контакту. Даний ковзний контакт сконструйований в компактному корпусі та контактні щітки покриті сріблом для збільшення терміну служби й підвищення робочого струму.