Модуль потужного драйвера крокової двигуна TB6600 4А на базі нової версії мікросхеми TB67S109AFTG, яка спроектована для створення професійних і аматорських систем ЧПУ на потужних крокових двигунах. Драйвер є продовженням популярного драйвера TB6600.
Драйвер крокового двигуна TMC2208 Ultra Quiet – ультра-тиха версія популярної моделі TMC2100. Драйвер підтримує мікрошаг 1/2, 1/4, 1/8, 1/16 з інтерполяцією до 1/256, завдяки інтерполяції не потрібно високошвидкісний контролер, частота керуючих сигналів і логіка TMC2208 повністю сумісна з драйвером A4988.
Ультратихий драйвер TMC2208 є повним аналогом драйвера TMC2208, але має інший типорозмір мікросхеми. У TMC2225 мікросхема більша, що покращує характеристики розсіювання тепла.
Драйвер крокового двигуна (підходить по роз'єму), дозволяє працювати як з 5В так і з 12В уніполярними двигунами. Сумісний зі стандартною бібліотекою Arduino Stepper. Має 4 світлодіоди для індикації роботи (по світлодіоду на кожен канал).
Нова редакція класичного драйвера для крокових і колекторних двигунів на мікросхемі L298. Відмінними рисами даного драйвера є наявність вимикача, що дозволяє оперативно відключати навантаження, і окремого роз'єму для підключення крокових двигунів. Розташовані на платі індикатори стану виходів полегшують налагодження керування двигуном.
Потужний інтегральний напівмостовий драйвер, розроблений компанією Infineon для інтелектуального керування електродвигунами. Виконаний на швидкодіючих чіпах BTS7960 із низьким внутрішнім опором, тому є ідеальним рішенням для проектів із високим енергоспоживанням.
Адаптер працює в широкому діапазоні напруги живлення від 6 до 24 В, що дозволяє його використовувати з різними джерелами живлення, включаючи акумулятори та блоки живлення. Максимальний струм 3.5 А на кожен двигун за умови належного охолодження забезпечує достатню потужність для більшості стандартних застосувань. Для оптимальної роботи рекомендується забезпечити природну або примусову вентиляцію, особливо при тривалому навантаженні. Цей адаптер ідеально підходить для робототехніки, промислових систем, а також DIY-проектів, де потрібне точне керування двома DC-моторами. Інтеграція з CAN-шиною дозволяє використовувати його в розподілених системах із високою надійністю зв’язку.
Модуль драйвера mini L298N призначений для управління колекторними двигунами постійного струму невеликої потужності за допомогою PWM. Модуль виконаний в максимально компактному виконанні для зручного застосування в різних самохідних і радіокерованих іграшках, систем поливу, управління соленоїдами і електромагнітними двигуни і т.д.
Модуль на мікросхемі драйвера L293D призначений для керування кроковими і колекторними двигунами невеликої потужності. Модуль виконаний в компактному виконанні і містить всі необхідні компоненти і сигнали керування для повноцінного керування індуктивним навантаженням.
Цей товар доступний "під замовлення". Уточнюйте терміни і ціну у менеджерів.
Цей дискретний драйвер колекторного двигуна з МОП-транзистором забезпечує двонаправлене керування одним потужним двигуном постійного струму. Компактна плата 1,8 × 1,2 дюйма підтримує широкий діапазон напруг від 5,5 до 50 В і досить ефективна для безперервного навантаження 20 А без радіатора. Ця версія виводить аналогову напругу, пропорційну струму двигуна, а додатковий керуючий вхід дозволяє додатково керувати розгоном, вибігом і гальмуванням.
Потужний драйвер колекторного двигуна, зібраний на дискретних елементах за схемою Н-моста призначений для ефективного керування потужними двигунами з напругою до 24 В і максимальним струмом до 13А. Драйвер має дуже високий ККД що дозволило використовувати його при максимальних значеннях струму без застосування додаткового радіатора або тепла. Робоча частота сигналу керування може досягати 100кГц, що виключає акустичний шум керування, властивий низькочастотним драйверам.
Потужний драйвер колекторного двигуна Pololu G2 являє собою дискретний H-міст на MOSFET транзисторах і призначений для керування потужними двигунами постійного струму. H-міст складається з одного N-канального МОП-транзистора на кожен вихід, інша частина плати містить схему для керування польовими МОП-транзисторами. Абсолютна максимальна напруга для цього драйвера становить 40 В. Більша силова напруга може назавжди знищити драйвер. У нормальних робочих умовах напруга пульсації на лінії живлення може підвищити максимальну напругу до середньої або можливої напруги, тому безпечна максимальна напруга становить приблизно 34 В.
Плата розширення драйвера двигуна побудована на мікросхемі драйвера DRV8833PWP, що представляє собою двоканальний міст H з максимальним струмом 1.5 А і використовує клеми PH2.0 для підключення двигунів. Вона також включає ІЧ-приймач, порти ультразвукових датчиків, аналогові порти, інтерфейси відстеження лінії і штирьові роз'єми для підключення Bluetooth модуля, Wi-Fi модуля і сервоприводів.
Модулі енкодерів призначені для використання спільно з усіма мікро-двигун-редукторами Pololu і Gekko MR12 з подовженим заднім валом і призначені для контролю і стабілізації швидкості обертання валу двигуна. Комплект складається з двох плат з датчиками Холла і 6-полюсним магнітним диском. За один оберт двигуна на виходах датчиків формується 12 імпульсів. Напруга живлення датчиків від 2,7 В до 18 В. Виходи датчиків сумісні з цифровими входами мікроконтролерів.
Муфта зі ковзними контактами для передачі сигналів між обертовими вузлами в механізмах. Рухливі контакти (обертові контакти) використовують, наприклад, в лідарах, що обертаються безперервно на 360º для орієнтування в просторі роботів, автомобілів з штучним інтелектом.
Трьох провідний ковзний контакт - це проста електромеханічна збірка, яка дозволяє проходити електричним сигналам через його обертові внутрішні частини. Як правило, ви знайдете ковзний контакт у вітряних турбінах, радіолокаційних антенах або в будь-яких інших місцях, де потрібне постійне обертання на 360° при збереженні електричного контакту. Даний ковзний контакт сконструйований в компактному корпусі та контактні щітки покриті сріблом для збільшення терміну служби й підвищення робочого струму.
Шести провідний ковзний контакт - це проста електромеханічна збірка, яка дозволяє проходити електричним сигналам через його обертові внутрішні частини. Як правило, ви знайдете ковзний контакт у вітряних турбінах, радіолокаційних антенах або в будь-яких інших місцях, де потрібне постійне обертання на 360° при збереженні електричного контакту. Даний ковзний контакт сконструйований в компактному корпусі та контактні щітки складаються зі сплаву золота для збільшення терміну служби.