Драйвер крокового двигуна DRV8825 побудований на чіпі від TI DRV8825. За виводами він ідентичний A4988. Працює з кроковими двигунами з напругою від 8.2 до 45В і струмом до 1.5А на фазу (до 2.2а при повітряному охолодженні). Мінімальний мікрокрок: 1/32. DRV8825 дозволяє регулювати вихідний струм, має захист від перенавантаження і перегріву, шість варіантів мікрокроку (повний крок, півкроку, 1/4, 1/8, 1/16 і 1/32 кроку.)
Драйвер крокових двигунів, що працюють на низькій напрузі (2.5 - 10.8В) побудований на чіпі DRV8834, витримує струм до 1.5А на фазу без примусового охолодження (до 2А в піках). Особливістю є налаштування ліміту по струму, захист від надструмів і перегріву, роздільна здатність - шість передустановок мікрокроку (до 1-32 кроку).
Плата драйвера біполярного крокової двигуна на мікросхемі Toshiba TB67S249FTG виконана в популярному 16-контактному форм-факторі Pololu, що робить її гідною альтернативою аналогічним платам. Він має регульоване обмеження струму і сім варіантів мікрошага (до 1/32 ступені). Крім того, він динамічно вибирає оптимальний режим загасання струму обмотки шляхом моніторингу фактичного струму двигуна і може автоматично зменшувати струм збудження нижче повної величини, коли двигун злегка навантажений, щоб мінімізувати споживану потужність і виділення тепла. TB67S249FTG має широкий діапазон робочих напруг від 10 В до 47 В, а плата драйвера може видавати приблизно 1,6 А на кожну фазу безперервно без радіатора або при застосуванні примусового повітряного охолодження до 4,5 A. Драйвер має вбудований захист від зниженої напруги, перевантаження по току і перегріву.
Модуль потужного драйвера крокової двигуна TB6600 4А на базі нової версії мікросхеми TB67S109AFTG, яка спроектована для створення професійних і аматорських систем ЧПУ на потужних крокових двигунах. Драйвер є продовженням популярного драйвера TB6600.
Ультратихий драйвер TMC2208 є повним аналогом драйвера TMC2208, але має інший типорозмір мікросхеми. У TMC2225 мікросхема більша, що покращує характеристики розсіювання тепла.
Драйвер крокового двигуна (підходить по роз'єму), дозволяє працювати як з 5В так і з 12В уніполярними двигунами. Сумісний зі стандартною бібліотекою Arduino Stepper. Має 4 світлодіоди для індикації роботи (по світлодіоду на кожен канал).
Потужний інтегральний напівмостовий драйвер, розроблений компанією Infineon для інтелектуального керування електродвигунами. Виконаний на швидкодіючих чіпах BTS7960 із низьким внутрішнім опором, тому є ідеальним рішенням для проектів із високим енергоспоживанням.
Модуль драйвера mini L298N призначений для управління колекторними двигунами постійного струму невеликої потужності за допомогою PWM. Модуль виконаний в максимально компактному виконанні для зручного застосування в різних самохідних і радіокерованих іграшках, систем поливу, управління соленоїдами і електромагнітними двигуни і т.д.
Модуль на мікросхемі драйвера MC33886 призначений для колекторних двигунів постійного струму або управління соленоїдом великої потужності. Модуль виконаний в компактному виконанні і містить всі необхідні компоненти і сигнали управління для повноцінного управління індуктивним навантаженням.
Модуль на мікросхемі драйвера L293D призначений для керування кроковими і колекторними двигунами невеликої потужності. Модуль виконаний в компактному виконанні і містить всі необхідні компоненти і сигнали керування для повноцінного керування індуктивним навантаженням.
Цей дискретний драйвер колекторного двигуна з МОП-транзистором забезпечує двонаправлене керування одним потужним двигуном постійного струму. Компактна плата 1,8 × 1,2 дюйма підтримує широкий діапазон напруг від 5,5 до 50 В і досить ефективна для безперервного навантаження 20 А без радіатора. Ця версія виводить аналогову напругу, пропорційну струму двигуна, а додатковий керуючий вхід дозволяє додатково керувати розгоном, вибігом і гальмуванням.
Модулі енкодерів призначені для використання спільно з усіма мікро-двигун-редукторами Pololu і Gekko MR12 з подовженим заднім валом і призначені для контролю і стабілізації швидкості обертання валу двигуна. Комплект складається з двох плат з датчиками Холла і 6-полюсним магнітним диском. За один оберт двигуна на виходах датчиків формується 12 імпульсів. Напруга живлення датчиків від 2,7 В до 18 В. Виходи датчиків сумісні з цифровими входами мікроконтролерів.
Трьох провідний ковзний контакт - це проста електромеханічна збірка, яка дозволяє проходити електричним сигналам через його обертові внутрішні частини. Як правило, ви знайдете ковзний контакт у вітряних турбінах, радіолокаційних антенах або в будь-яких інших місцях, де потрібне постійне обертання на 360° при збереженні електричного контакту. Даний ковзний контакт сконструйований в компактному корпусі та контактні щітки покриті сріблом для збільшення терміну служби й підвищення робочого струму.
Шести провідний ковзний контакт - це проста електромеханічна збірка, яка дозволяє проходити електричним сигналам через його обертові внутрішні частини. Як правило, ви знайдете ковзний контакт у вітряних турбінах, радіолокаційних антенах або в будь-яких інших місцях, де потрібне постійне обертання на 360° при збереженні електричного контакту. Даний ковзний контакт сконструйований в компактному корпусі та контактні щітки складаються зі сплаву золота для збільшення терміну служби.
Брендовий безщітковий двигун від компанії EMAX, 1180 kV, струм 20 - 35А, макс. поштовх 1100 грам. Особливістю двигуна є можливість як верхнього так і нижнього кріплення (див. Фото). При монтуванні до цієї рами рідні гвинти не підійдуть (занадто короткі), треба буде шукати подовжені, при підключенні до цієї рами монтується рідними гвинтами.
Двигун Readytosky 2212 920KV прямого обертання (CW) підходить для квадрокоптера DJI PHANTOM та інших на рамі 450-500 мм. Відрізняється наявністю фаски на валу, на яку добре і надійно сідають гвинти з аналогічною фаскою (в назві таких гвинтів зазвичай присутнє слово DJI). Відрізняються напрямком різьби гайки: бувають коротаційні (з білою гайкою і звичайною різьбою) і зворотні (гайка чорна, різьба зворотна). Суть в тому, що при обертанні двигуна сили інерції діють на закручування гайки і не дозволяють їй розкрутитися, таким чином для квадрокоптера необхідно купувати два двигуна з білою гайкою і два з чорною.
Двигун Readytosky 2212 920KV зворотнього обертання підходить для квадрокоптера DJI PHANTOM та інших на рамі 450-500 мм. Відрізняється наявністю фаски на валу, на яку добре і надійно сідають гвинти з аналогічною фаскою (в назві таких гвинтів зазвичай присутнє слово DJI). Відрізняються напрямком різьби гайки: бувають коротаційні (з білою гайкою і звичайною різьбою) і зворотні (гайка чорна, різьба зворотна). Суть в тому, що при обертанні двигуна сили інерції діють на закручування гайки і не дозволяють їй розкрутитися, таким чином для квадрокоптера необхідно купувати два двигуна з білою гайкою і два з чорною.