Цей товар доступний "під замовлення". Уточнюйте терміни і ціну у менеджерів.
Цей дискретний драйвер колекторного двигуна з МОП-транзистором забезпечує двонаправлене керування одним потужним двигуном постійного струму. Компактна плата 1,8 × 1,2 дюйма підтримує широкий діапазон напруг від 5,5 до 50 В і досить ефективна для безперервного навантаження 20 А без радіатора. Ця версія виводить аналогову напругу, пропорційну струму двигуна, а додатковий керуючий вхід дозволяє додатково керувати розгоном, вибігом і гальмуванням.
Потужний драйвер колекторного двигуна Pololu G2 являє собою дискретний H-міст на MOSFET транзисторах і призначений для керування потужними двигунами постійного струму. H-міст складається з одного N-канального МОП-транзистора на кожен вихід, інша частина плати містить схему для керування польовими МОП-транзисторами. Абсолютна максимальна напруга для цього драйвера становить 40 В. Більша силова напруга може назавжди знищити драйвер. У нормальних робочих умовах напруга пульсації на лінії живлення може підвищити максимальну напругу до середньої або можливої напруги, тому безпечна максимальна напруга становить приблизно 34 В.
Модулі енкодерів призначені для використання спільно з усіма мікро-двигун-редукторами Pololu і Gekko MR12 з подовженим заднім валом і призначені для контролю і стабілізації швидкості обертання валу двигуна. Комплект складається з двох плат з датчиками Холла і 6-полюсним магнітним диском. За один оберт двигуна на виходах датчиків формується 12 імпульсів. Напруга живлення датчиків від 2,7 В до 18 В. Виходи датчиків сумісні з цифровими входами мікроконтролерів.
Муфта зі ковзними контактами для передачі сигналів між обертовими вузлами в механізмах. Рухливі контакти (обертові контакти) використовують, наприклад, в лідарах, що обертаються безперервно на 360º для орієнтування в просторі роботів, автомобілів з штучним інтелектом.
Трьох провідний ковзний контакт - це проста електромеханічна збірка, яка дозволяє проходити електричним сигналам через його обертові внутрішні частини. Як правило, ви знайдете ковзний контакт у вітряних турбінах, радіолокаційних антенах або в будь-яких інших місцях, де потрібне постійне обертання на 360° при збереженні електричного контакту. Даний ковзний контакт сконструйований в компактному корпусі та контактні щітки покриті сріблом для збільшення терміну служби й підвищення робочого струму.
Дана версія двигуна SunnySky 2212 980KV CCW (зворотного обертання) призначена для мультикоптерів з інтегрованим валом для безпосередньої установки пропелерів. У комплекті поставляється тільки мотор, без гвинтів або будь-яких деталей. Рекомендовані пропелери: 9450.
Дана версія двигуна SunnySky 2212 980KV CW (прямого обертання) призначена для мультикоптерів з інтегрованим валом для безпосередньої установки пропелерів. У комплекті поставляється тільки двигун, без гвинтів або будь-яких деталей. Рекомендовані пропелери: 9450.
Малогабаритний безколекторний мотор зворотного обертання SunnySky X2207S 2100KV CCW призначений для побудови малогабаритних легких літальних апаратів. Мотори відрізняються гарним балансуванням, високою якістю та низьким рівнем шуму.
Малогабаритний безколекторний мотор прямого обертання SunnySky X2207S 2100KV CW призначений для побудови малогабаритних легких літальних апаратів. Мотори відрізняються гарним балансуванням, високою якістю та низьким рівнем шуму.
Безщіткові (вони ж безколекторні) двигуни SunnySky X2212 KV3000 володіють хорошою продуктивністю за доступною ціною, найчастіше використовуються для мультироторних систем (коптерів) і літаків. Кожен двигун ретельно збалансований і протестований на заводі. Найбільш підходящі пропелери для цих двигунів APC6040.
Безщіткові (вони ж безколекторні) двигуни SunnySky X2212 KV980 володіють хорошою продуктивністю за доступною ціною, найчастіше використовуються для мультироторних систем (коптерів) і літаків. Кожен двигун ретельно збалансований і протестований на заводі. Найбільш підходящі пропелери для цих двигунів 9450.
Безщіткові (вони ж безколекторні) двигуни SunnySky X2212 KV980 володіють хорошою продуктивністю за доступною ціною, найчастіше використовуються для мультироторних систем (коптерів) і літаків. Кожен двигун ретельно збалансований і протестований на заводі. Найбільш підходящі пропелери для цих двигунів 9450.