Простий, маленький та досить потужний драйвер колекторних двигунів Adafruit DRV8871. Цей драйвер має безліч чудових характеристик, які роблять його корисним для найрізноманітніших роботизованих конструкцій. Максимальний вихідний струм драйвера регулюється (обмежується) дуже просто – зміною номіналу єдиного резистора на платі. Керувати двигуном можна як дискретно так і за допомогою ШІМ регулювання. Оскільки драйвер побудований за схемою повного Н-моста, він дозволяє максимально повно керувати двигуном, включаючи напрямок його обертання.
Драйвер крокових двигунів, що працюють на низькій напрузі (2.5 - 10.8В) побудований на чіпі DRV8834, витримує струм до 1.5А на фазу без примусового охолодження (до 2А в піках). Особливістю є налаштування ліміту по струму, захист від надструмів і перегріву, роздільна здатність - шість передустановок мікрокроку (до 1-32 кроку).
Набір мініатюрних двигунів S1306 3100KV прямого і зворотного обертання. Відрізняються напрямком різьби гайки: бувають коротаційні (з білою гайкою і звичайною різьбою) і зворотні (гайка чорна, різьба зворотна). Суть в тому, що при обертанні двигуна сили інерції діють на закручування гайки і не дозволяють їй розкрутитися, таким чином для квадрокоптера необхідно купувати два двигуна з білою гайкою і два з чорною.
Потужний інтегральний напівмостовий драйвер, розроблений компанією Infineon для інтелектуального керування електродвигунами. Виконаний на швидкодіючих чіпах BTS7960 із низьким внутрішнім опором, тому є ідеальним рішенням для проектів із високим енергоспоживанням.
Лінійний привід актуатор RS-D5-12-150 (12В 1000N). Пристрій які забезпечують перетворення механічної енергії в лінійне переміщення. У більшості випадків такі пристрої застосовуються з метою отримання механічної енергії з електричної.
Лінійний привід актуатор RS-D5-12-200 (12В 1000N). Пристрій які забезпечують перетворення механічної енергії в лінійне переміщення. У більшості випадків такі пристрої застосовуються з метою отримання механічної енергії з електричної.
Лінійний привід актуатор RS-D5-24-200 24В 2000N RISESAT. Пристрій які забезпечують перетворення механічної енергії в лінійне переміщення. У більшості випадків такі пристрої застосовуються з метою отримання механічної енергії з електричної. Приводи використовуються для різних цілей і входять до складу багатьох різних типів обладнання та механізмів таких як: люки з електроприводом, в автоматичних виробничих лініях, в підйомниках, в медичній техніці та меблях, в торгових автоматах, для створенні роботів та багатьох інших механізмах.
Лінійний привід актуатор RS-D5-24-300 24В 2000N RISESAT. Пристрій які забезпечують перетворення механічної енергії в лінійне переміщення. У більшості випадків такі пристрої застосовуються з метою отримання механічної енергії з електричної. Приводи використовуються для різних цілей і входять до складу багатьох різних типів обладнання та механізмів таких як: люки з електроприводом, в автоматичних виробничих лініях, в підйомниках, в медичній техніці та меблях, в торгових автоматах, для створенні роботів та багатьох інших механізмах.
Лінійний привід актуатор міні RS-L9 12В 128N. Пристрій які забезпечують перетворення механічної енергії в лінійне переміщення. У більшості випадків такі пристрої застосовуються з метою отримання механічної енергії з електричної.
Лінійний привід актуатор міні RS-L9 12В (188N). Пристрій які забезпечують перетворення механічної енергії в лінійне переміщення. У більшості випадків такі пристрої застосовуються з метою отримання механічної енергії з електричної.
Маленький електродвигун. Добре підходить для обертання чого-небудь з низьким опором обертанню. Робоча напруга від 3 до 6В, швидкість без навантаження 9000 ± 10% об / хв.
Двигун Readytosky 2212 920KV прямого обертання (CW) підходить для квадрокоптера DJI PHANTOM та інших на рамі 450-500 мм. Відрізняється наявністю фаски на валу, на яку добре і надійно сідають гвинти з аналогічною фаскою (в назві таких гвинтів зазвичай присутнє слово DJI). Відрізняються напрямком різьби гайки: бувають коротаційні (з білою гайкою і звичайною різьбою) і зворотні (гайка чорна, різьба зворотна). Суть в тому, що при обертанні двигуна сили інерції діють на закручування гайки і не дозволяють їй розкрутитися, таким чином для квадрокоптера необхідно купувати два двигуна з білою гайкою і два з чорною.