Закритий лінійний підшипник кочення (кулькова лінійна втулка закріплена в корпусі). Призначений для кріплення до площини паралельної напрямної. Призначений для кріплення на полірований направляючий вал діаметром 8 мм.
Модернізований механізм подачі екструдера MK8 для CR-10. Цей модифікований екструдер MK8 має направляючу трубу нагрівача, усі гвинти, запасну приводную шестерню і модернізований фітінг Bowden для 3D-принтера CR-10. Конструкція забезпечує повну підтримку від впуску до випуску. Він також дозволить друкувати швидше зі стійкою якістю і без ризику для подрібнення нитки. Він виглядає приголомшливо і працює краще, ніж пластикова версія, встановлена в стокові принтери.
Комплект деталей для зборки механізму подачі екструдера MK8. Конструкція забезпечує повну підтримку від впуску до випуску. Він також дозволить друкувати швидше зі стійкою якістю і без ризику для подрібнення нитки. Він виглядає і працює краще, ніж пластикова версія, встановлена в стокові принтери.
Складова частина екструдера, нагріває пластик до температури плавлення для видавлювання через сопло. Нагрівальний елемент і термістор вбудовані. З боків є монтажні отвори М3. Діаметр сопла і теплового бар'єру - М6.
Торсійна пружина використовується для автоматичного натягу ременя GT2 шириною 6 мм. Позбавляє від необхідності частого підтягування ременя, допомагає уникнути перетягування ременя, що шкідливо для підшипників.
Кінцева опора SK-12 (кронштейн) використовується для фіксування кінців лінійного вала діаметром 12 мм. Опора виготовлена з алюмінієвого сплаву, в основі є два отвори для кріплення. Ступінь стиснення вала регулюється регулювальним гвинтом. В упаковці 2 штуки, ціна вказана за упаковку.
Покращена версія популярної плати (Шилд) RAMPS для контролера Arduino Mega, які служать ядром для створення саморобних 3D принтерів Reprap. Використовується в принтерах: Prusa, Prusa2, Huxley, Mendel і інших схожих за конструкцією принтерах, що використовують два крокових двигуна на осі Z.
Подаюча частина боуденовського екструдера (екструдер, у якого подаюча частина розділена з хотендом). Для повноцінної роботи потрібен двигун типорозміру NEMA17.
Полімерний підшипник ковзання RJMP-01-12 з внутрішнім діаметром 12 мм. На відміну від останніх не критичний до мастила, не шумить, легкий і зносостійкий.
Полімерний підшипник ковзання RJMP-01-06 з внутрішнім діаметром 6 мм. На відміну від останніх не критичний до мастила, не шумить, легкий і зносостійкий.
Полімерний підшипник ковзання RJMP-01-08 з внутрішнім діаметром 8 мм, використовується як заміна лінійних підшипників LM8UU. На відміну від останніх не критичний до мастила, не шумить, легкий і зносостійкий.