Мобільна версія Форум Arduino Документація Гарантійні умови 0 0
UA RU
Графік роботи магазину:
Пн-Пт: 8.00 - 19.00
Сб: 10.00 - 17.00
Нд: вихідний
Каталог
Напиши статтю і отримай знижку!

Гарантійні умови

На весь куплений в нашому магазині товар надається гарантія :

6 місяців на всі товари, крім уцінених товарів, батарейок і акумуляторів
14 днів на батарейки та акумулятори
7 днів на уцінені товари

 

Протягом 14 днів можна повернути товар навіть, якщо він функціонує нормально, але з якоїсь причини не підійшов (за умови що упаковка і зовнішній вигляд товару не порушені). У разі настання гарантійного випадку товар ремонтується. У разі неможливості ремонту - змінюється на аналогічний, в разі неможливості заміни - повертається вартість товару (безвартості доставки).

Якщо гарантійний випадок стався після закінчення терміну гарантії - звертайтеся, розглянемо ваш випадок в індивідуальному порядку. Для підтвердження факту покупки ніяких паперів не потрібно, достатньо номера замовлення, якщо номер не зберегли - не біда, знайдемо за номером телефону або e-mail, зазначеному при оформленні.

На які випадки гарантія не поширюється?

Ми не несемо відповідальності за помилки експлуатації, подачу на пристрої та плати неправильних напруг живлення, напруг неправильних полярностей, а також за підключення несумісної периферії, що приводить до виходу обладнання з ладу.

Гарантія на придбаний у нашому магазині товар не поширюється, якщо:

  • товар пошкоджений і має механічні пошкодження
  • явно видно сліди пайки, самостійного ремонту і інші явні ознаки механічних впливів, які призвели до виходу плати або пристрою з ладу
  • на платі або в пристрої дуже сильно гріються чіпи, стабілізатори, присутні сліди "горілостей", "підірвані" чіпи, стабілізатори або інші компоненти, а також, якщо є специфічний запах гару - все це свідчить про некорректні дії користувача (короткі замикання, неправильна напруга живлення, неправильна полярність живлення, підключення неприпустимих навантажень на комутаційні порти та ін.).

Як повертати товар по гарантії або на ремонт.

Якщо у вас виникла проблема з придбаним в нашому магазині товаром, то можливі два шляхи вирішення проблеми.

  • Якщо ви перебуваєте в Києві, під'їжджайте до нас в магазин з проблемним товаром за попередньою домовленістю і ми на місці перевіримо його. Залежно від результатів перевірки, товар буде замінений на аналогічний, забраний в ремонт або буде компенсована його вартість.
  • Якщо ви знаходитесь не в Києві, надсилайте нам товар без післяплати "Новою Поштою" за реквізитами:
м.Київ
Нова Пошта
відділення №64
(066) 843-17-16
Савчук Євгеній Андрійович

Ми перевіримо, що товар був куплений саме у нас, протестуємо його і далі, в залежності від результатів перевірки, або відправимо вам інший аналогічний, або повернемо гроші (на карту Приват Банку або іншого банку України).

Дуже важливо! Переконливе прохання для прискорення вирішення вашого питання, заповнити Гарантійну анкету

Звертаємо Вашу увагу:

Не надсилайте, будь ласка, нам посилки з післяплатою! Товар, який був надісланий нам по гарантії "з післяплатою" ми не заберемо і він поїде до Вас назад!
Не пишіть, будь ласка, нам СМС - пишіть ваші питання, пов'язані з гарантією і сервісом через форму на сайті або нам на пошту warranty@arduino.ua
оплата картами Visa і MasterCard