Каталог
|
Книга написана на основі досвіду роботи з дітьми 3-7 класів і присвячена створенню творчих проектів для юних програмістів і конструкторів. На прикладах розробки простих комп'ютерних ігор продемонстровані базові прийоми візуального програмування в середовищі Scratch. Розглянуто застосування плат Arduino, плат розширення та різних зовнішніх датчиків в дитячих конструкторських проектах. Дано основи візуального програмування цих пристроїв в середовищі mBlock і креативного програмування шляхом написання інтерактивних комп'ютерних ігор, в яких управлінням персонажами здійснюється за допомогою Arduino. Також діти освоять методи створення автономних «розумних речей», що працюють під управлінням Arduino без підключення до комп'ютера. Електронний архів на сайті видавництва містить додаткові матеріали і листинги всіх програм.
|