Все в нормі, але на склі дисплея немає захисної плівки, подряпин немає.  Якісний 3,2 "TFT LCD дисплей на контролері ILI9341 . Дисплей оснащений сенсорною панеллю з контролером XPT2046 , який видає точку дотику в цифровому вигляді. За допомогою цього дисплея можна побудувати системи контролю з керуванням через сенсорний дисплей, фоторамки і так далі. У комплекті йде стилус.
	Дисплей підтримується бібліотекою UTFT починаючи з версії v2.82, тому не забудьте оновитися. Приклад ініціалізації: UTFT myGLCD (CTE32_R2,38,39,40,41);Увага!  Дисплей працює з рівнем сигналів 3.3В, якщо його підключати до мікроконтролерів, що працюють з рівнями 5В (наприклад Arduino Mega) він може вийти з ладу. Рекомендуємо використовувати Arduino Due або STM32.Характеристики: 
	
		Розмір дисплея: 3.2 дюйма 
	
		Роздільна здатність: 240 * 320 
	
		Тип матриці: TFT 
	
		Драйвер дисплея: ILI9341 
	
		Драйвер сенсорної панелі: XPT2046; 
	
		Інтерфейс: 16-біт паралельний 
	
		Тип інтерфейсу: 6800, 8080 і STM32 
	
		Інтерфейс сенсорного екрану: 16-біт 
	
		Напруга живлення: 5В 
	
		Напруга логічних сигналів: 3.3 В 
	
		Підсвічування: світлодіодна з ШІМ контролем яскравості 
	
		Додатковий інтерфейс: інтерфейс SD карти 
	
		Кількість кольорів: 262,000 RGB 
	
		Пам'ять дисплея: 172,800 байт 
 
	Відео: 
	VIDEO 
	Посилання: 
	Приклад скетчу, який показаний на відео: 
	 
// UTFT_Demo_320x240 
// Copyright (C)2015 Rinky-Dink Electronics, Henning Karlsen. All right reserved
// web: http://www.RinkyDinkElectronics.com/
//
// This program is a demo of how to use most of the functions
// of the library with a supported display modules.
//
// This demo was made for modules with a screen resolution 
// of 320x240 pixels.
//
// This program requires the UTFT library.
//
#include 
extern uint8_t BigFont[];
// Declare which fonts we will be using
extern uint8_t SmallFont[];
// Set the pins to the correct ones for your development shield
// ------------------------------------------------------------
// Standard Arduino Mega/Due shield            : ,38,39,40,41
// CTE TFT LCD/SD Shield for Arduino Due       : ,25,26,27,28
// Teensy 3.x TFT Test Board                   : ,23,22, 3, 4
// ElecHouse TFT LCD/SD Shield for Arduino Due : ,22,23,31,33
//
// Remember to change the model parameter to suit your display module!
UTFT myGLCD(CTE32_R2,38,39,40,41);
void setup()
{
  randomSeed(analogRead(0));
  pinMode(46,OUTPUT);
  digitalWrite(46,1);
  pinMode(47,OUTPUT);
  digitalWrite(47,1);
// Setup the LCD
  myGLCD.InitLCD();
  myGLCD.setFont(SmallFont);
}
void loop()
{
  int buf[318];
  int x, x2;
  int y, y2;
  int r;
// Clear the screen and draw the frame
  myGLCD.clrScr();
  myGLCD.setFont(SmallFont);
  myGLCD.setColor(255, 0, 0);
  myGLCD.fillRect(0, 0, 319, 13);
  myGLCD.setColor(64, 64, 64);
  myGLCD.fillRect(0, 226, 319, 239);
  myGLCD.setColor(255, 255, 255);
  myGLCD.setBackColor(255, 0, 0);
  myGLCD.print("* Universal Color TFT Display Library *", CENTER, 1);
  myGLCD.setBackColor(64, 64, 64);
  myGLCD.setColor(255,255,0);
  myGLCD.print("https://arduino.ua/", CENTER, 227);
  myGLCD.setColor(0, 0, 255);
  myGLCD.drawRect(0, 14, 319, 225);
// Draw crosshairs
  myGLCD.setColor(0, 0, 255);
  myGLCD.setBackColor(0, 0, 0);
  myGLCD.drawLine(159, 15, 159, 224);
  myGLCD.drawLine(1, 119, 318, 119);
  for (int i=9; i<310; i+=10)
    myGLCD.drawLine(i, 117, i, 121);
  for (int i=19; i<220; i+=10)
    myGLCD.drawLine(157, i, 161, i);
// Draw sin-, cos- and tan-lines  
  myGLCD.setColor(0,255,255);
  myGLCD.print("Sin", 5, 15);
  for (int i=1; i<318; i++)
  {
    myGLCD.drawPixel(i,119+(sin(((i*1.13)*3.14)/180)*95));
  }
  
  myGLCD.setColor(255,0,0);
  myGLCD.print("Cos", 5, 27);
  for (int i=1; i<318; i++)
  {
    myGLCD.drawPixel(i,119+(cos(((i*1.13)*3.14)/180)*95));
  }
  myGLCD.setColor(255,255,0);
  myGLCD.print("Tan", 5, 39);
  for (int i=1; i<318; i++)
  {
    myGLCD.drawPixel(i,119+(tan(((i*1.13)*3.14)/180)));
  }
  delay(1200);
  myGLCD.setColor(0,0,0);
  myGLCD.fillRect(1,15,318,224);
  myGLCD.setColor(0, 0, 255);
  myGLCD.setBackColor(0, 0, 0);
  myGLCD.drawLine(159, 15, 159, 224);
  myGLCD.drawLine(1, 119, 318, 119);
// Draw a moving sinewave
  x=1;
  for (int i=1; i<(318*20); i++) 
  {
    x++;
    if (x==319)
      x=1;
    if (i>319)
    {
      if ((x==159)||(buf[x-1]==119))
        myGLCD.setColor(0,0,255);
      else
        myGLCD.setColor(0,0,0);
      myGLCD.drawPixel(x,buf[x-1]);
    }
    myGLCD.setColor(0,255,255);
    y=119+(sin(((i*1.1)*3.14)/180)*(90-(i / 100)));
    myGLCD.drawPixel(x,y);
    buf[x-1]=y;
  }
  delay(1200);
  
  myGLCD.setColor(0,0,0);
  myGLCD.fillRect(1,15,318,224);
// Draw some filled rectangles
  for (int i=1; i<6; i++)
  {
    switch (i)
    {
      case 1:
        myGLCD.setColor(255,0,255);
        break;
      case 2:
        myGLCD.setColor(255,0,0);
        break;
      case 3:
        myGLCD.setColor(0,255,0);
        break;
      case 4:
        myGLCD.setColor(0,0,255);
        break;
      case 5:
        myGLCD.setColor(255,255,0);
        break;
    }
    myGLCD.fillRect(70+(i*20), 30+(i*20), 130+(i*20), 90+(i*20));
    delay(200);
  }
  delay(1200);
  
  myGLCD.setColor(0,0,0);
  myGLCD.fillRect(1,15,318,224);
// Draw some filled, rounded rectangles
  for (int i=1; i<6; i++)
  {
    switch (i)
    {
      case 1:
        myGLCD.setColor(255,0,255);
        break;
      case 2:
        myGLCD.setColor(255,0,0);
        break;
      case 3:
        myGLCD.setColor(0,255,0);
        break;
      case 4:
        myGLCD.setColor(0,0,255);
        break;
      case 5:
        myGLCD.setColor(255,255,0);
        break;
    }
    
    myGLCD.fillRoundRect(190-(i*20), 30+(i*20), 250-(i*20), 90+(i*20));
    delay(200);
  }
  
  delay(1200);
  
  myGLCD.setColor(0,0,0);
  myGLCD.fillRect(1,15,318,224);
// Draw some filled circles
  for (int i=1; i<6; i++)
  {
    switch (i)
    {
      case 1:
        myGLCD.setColor(255,0,255);
        break;
      case 2:
        myGLCD.setColor(255,0,0);
        break;
      case 3:
        myGLCD.setColor(0,255,0);
        break;
      case 4:
        myGLCD.setColor(0,0,255);
        break;
      case 5:
        myGLCD.setColor(255,255,0);
        break;
    }
    myGLCD.fillCircle(100+(i*20),60+(i*20), 30);
    delay(200);
  }
  
  delay(1200);
  
  myGLCD.setColor(0,0,0);
  myGLCD.fillRect(1,15,318,224);
// Draw some lines in a pattern
  myGLCD.setColor (255,0,0);
  for (int i=15; i<224; i+=5)
  {
    myGLCD.drawLine(1, i, (i*1.44)-10, 224);
    delay(50);
  }
  myGLCD.setColor (255,0,0);
  for (int i=224; i>15; i-=5)
  {
    myGLCD.drawLine(318, i, (i*1.44)-11, 15);
    delay(50);
  }
  myGLCD.setColor (0,255,255);
  for (int i=224; i>15; i-=5)
  {
    myGLCD.drawLine(1, i, 331-(i*1.44), 15);
    delay(50);
  }
  myGLCD.setColor (0,255,255);
  for (int i=15; i<224; i+=5)
  {
    myGLCD.drawLine(318, i, 330-(i*1.44), 224);
    delay(50);
  }
  
  delay(1200);
  
  myGLCD.setColor(0,0,0);
  myGLCD.fillRect(1,15,318,224);
// Draw some random circles
  for (int i=0; i<100; i++)
  {
    myGLCD.setColor(random(255), random(255), random(255));
    x=32+random(256);
    y=45+random(146);
    r=random(30);
    myGLCD.drawCircle(x, y, r);
    delay(50);
  }
  delay(1200);
  
  myGLCD.setColor(0,0,0);
  myGLCD.fillRect(1,15,318,224);
// Draw some random rectangles
  for (int i=0; i<100; i++)
  {
    myGLCD.setColor(random(255), random(255), random(255));
    x=2+random(316);
    y=16+random(207);
    x2=2+random(316);
    y2=16+random(207);
    myGLCD.drawRect(x, y, x2, y2);
    delay(50);
  }
  delay(1200);
  
  myGLCD.setColor(0,0,0);
  myGLCD.fillRect(1,15,318,224);
// Draw some random rounded rectangles
  for (int i=0; i<100; i++)
  {
    myGLCD.setColor(random(255), random(255), random(255));
    x=2+random(316);
    y=16+random(207);
    x2=2+random(316);
    y2=16+random(207);
    myGLCD.drawRoundRect(x, y, x2, y2);
    delay(50);
  }
  delay(1200);
  
  myGLCD.setColor(0,0,0);
  myGLCD.fillRect(1,15,318,224);
  for (int i=0; i<100; i++)
  {
    myGLCD.setColor(random(255), random(255), random(255));
    x=2+random(316);
    y=16+random(209);
    x2=2+random(316);
    y2=16+random(209);
    myGLCD.drawLine(x, y, x2, y2);
    delay(50);
  }
  delay(1200);
  
  myGLCD.setColor(0,0,0);
  myGLCD.fillRect(1,15,318,224);
  for (int i=0; i<10000; i++)
  {
    myGLCD.setColor(random(255), random(255), random(255));
    myGLCD.drawPixel(2+random(316), 16+random(209));
  }
  delay(1200);
  myGLCD.fillScr(VGA_YELLOW);
  myGLCD.setColor(0, 0, 255);
  myGLCD.fillRoundRect(50, 70, 269, 169);
  myGLCD.setColor(255, 255, 255);
  myGLCD.setBackColor(0, 0, 255);
  myGLCD.setFont(BigFont);
  myGLCD.print("arduino.ua", CENTER, 105);
  
  delay (1000000);
}