Мікродвигун 6В з редуктором 10:1 і валом енкодера від Pololu (high-power)
код: TMP248
Архівний товар, який більше не продається у нашому магазині
Увы, за этот товар уже голосовать нельзя :(
НО!
У нас есть куча других классных товаров! :)
2
Цей двигун-редуктор представляє собою мініатюрний потужний колекторний двигун постійного струму з довговічними вугільними щітками і металевим редуктором 9,96: 1. Він має поперечний переріз 10 × 12 мм, а вихідний двухшліцевий вал має довжину 9 мм і діаметр 3 мм. Ця версія також має подовжений додатковий вал розміром 4,5 × 1 мм.
Версії цих двигун-редукторів оснащені додатковим вихідним валом діаметром 1 мм, який виступає із задньої частини двигуна. Цей задній вал довжиною 4,5 мм обертається з тією ж швидкістю, що і вхідний вал редуктора і дозволяє додати датчик, наприклад, магнітний датчик для редукторних двигунів. Використання датчика дозволить стабілізувати швидкість обертання двигуна або додати зворотний зв'язок по положенню ротора двигуна.
Номінальна робоча напруга двигуна становить 6В. Двигуни такого типу можуть працювати при напрузі вище і нижче своїх номінальних напруг. Більш низькі напруги можуть бути непрактичними, а більш високі напруги можуть негативно позначитися на терміні служби двигуна.
Характеристики:
Номінальна напруга живлення: 6В
Номінальні обороти двигуна: 3000 об / хв
Номінальний момент на валу двигуна: 0,17 кг / см (при струмі 1,5 А)
Передатне число редуктора: 9,96: 1
Габаритні розміри двигуна і редуктора:
Примітка. Робота двигуна в режимі гальмування із зупинкою або перевантаженням можуть значно скоротити термін його служби і навіть привести до негайного пошкодження. Рекомендована верхня межа миттєвого крутного моменту 2 кг * см. Радимо не перевищувати вказані межі для забезпечення тривалої служби двигуна і редуктора. Зупинки можуть також призвести до швидкого (порядку декількох секунд) теплового пошкодження обмоток та щіток двигуна, особливо для версій, в яких використовуються двигуни великої потужності (HP і HPCB). Загальна рекомендація для роботи колекторного двигуна постійного струму - не перевищувати максимальний струм двигуна значенням 25% від струму двигуна в загальмованому режимі.
Зовнішній вигляд двигуна з редуктором і встановленим магнітним енкодером: