Мікродвигун 6В з редуктором 50: 1 і валом енкодера від Pololu (high-power)
код: TMP299
Архівний товар, який більше не продається у нашому магазині
Увы, за этот товар уже голосовать нельзя :(
НО!
У нас есть куча других классных товаров! :)
1
Якісний потужний колекторний мініатюрний мікродвигун з металевими шестернями від американського виробника Pololu з довговічними вугільними щітками і металевим редуктором 51.45: 1. Він має поперечний переріз 10 × 12 мм, а вихідний двухшліцевий вал має довжину 9 мм і діаметр 3 мм. Ця версія двигуна також має подовжений додатковий вал розміром 4,5 × 1 мм для установкиенкодера.
Версії цих мотор-редукторів оснащені додатковим вихідним валом діаметром 1 мм, який виступає із задньої частини двигуна. Цей задній вал довжиною 4,5 мм обертається з тією ж швидкістю, що і вхідний вал редуктора і дозволяє додати датчик, наприклад, магнітний датчик для двигунів з редуктором. Використання датчика дозволить стабілізувати швидкість обертання двигуна або додати зворотний зв'язок по положенню ротора двигуна.
Номінальна робоча напруга двигуна становить 6В. Двигуни такого типу можуть працювати при напрузі вище і нижче своїх номінальних напруг. Більш низькі напруги можуть бути непрактичними, а більш високі напруги можуть негативно позначитися на терміні служби двигуна.
Характеристики:
Номінальна напруга живлення: 6В
Номінальні обороти двигуна: 650 об / хв
Номінальний момент на валу двигуна: 0,74 кг / см (при струмі 1,5 А)
Передатне число редуктора: 51.45: 1
Габаритні розміри двигуна і редуктора:
Примітка. Робота двигуна в режимі гальмування із зупинкою або перевантаженням можуть значно скоротити термін його служби і навіть привести до негайного пошкодження. Рекомендована верхня межа миттєвого крутного моменту 2 кг * см. Радимо не перевищувати вказані межі для забезпечення тривалої служби двигуна і редуктора. Зупинки можуть також призвести до швидкого (порядку декількох секунд) теплового пошкодження обмоток та щіток двигуна, особливо для версій, в яких використовуються двигуни великої потужності (HP і HPCB). Загальна рекомендація для роботи колекторного двигуна постійного струму - не перевищувати максимальний струм двигуна значенням 25% від струму двигуна в загальмованому режимі.
Зовнішній вигляд двигуна з редуктором і встановленим магнітним енкодером: