UA RU
Мобільна версія Гарантійні умови Співпраця
Зворотний зв'язок Мапа сайту
0 0
Графік роботи магазину:
Пн-Пт: 8.00 - 19.00
Сб: 10.00 - 19.00
Нд: вихідний
Каталог
Напиши статтю і отримай знижку!

Потужний драйвер колекторного двигуна G2 24В 21А 24v21 від Pololu

код: ARA144

pololu
  • Доставка по Україні
    Ми відправляємо замовлення "Новою Поштою" по Україні. Також можливий самовивіз з нашого магазину
  • 6 місяців гарантії

    Ми даємо гарантію на будь-який товар придбаний в нашому магазині:

    6 місяців на товари, крім батарейок і акумуляторів

    14 днів на батарейки та акумулятори

    У разі настання гарантійного випадку товар безкоштовно ремонтується, змінюється на аналогічний або повертається повна сума його вартості

    Уважно ознайомтеся з умовами гарантії.
  • Проконсультуємо до і після продажу
    Ви можете задавати питання письмово по e-mail або за контактними телефонами нашого магазину

Теги: Драйвер   Array  

1751 грн

в наявності

 

Купити в один клік

2
голосувати
Знайшли дешевше?
  • Потужний драйвер колекторного двигуна G2 24В 21А 24v21 від Pololu
  • Потужний драйвер колекторного двигуна G2 24В 21А 24v21 від Pololu
  • Потужний драйвер колекторного двигуна G2 24В 21А 24v21 від Pololu
  • Потужний драйвер колекторного двигуна G2 24В 21А 24v21 від Pololu
  • Потужний драйвер колекторного двигуна G2 24В 21А 24v21 від Pololu
  • Опис
  • Відгуки
  • Задати питання

Потужний драйвер колекторного двигуна Pololu G2 являє собою дискретний H-міст на MOSFET транзисторах і призначений для керування потужними двигунами постійного струму. H-міст складається з одного N-канального МОП-транзистора на кожен вихід, інша частина плати містить схему для керування польовими МОП-транзисторами. Абсолютна максимальна напруга для цього драйвера становить 40 В. Більша силова напруга може назавжди знищити драйвер. У нормальних робочих умовах напруга пульсації на лінії живлення може підвищити максимальну напругу до середньої або можливої напруги, тому безпечна максимальна напруга становить приблизно 34 В.

Код виробника: 2995

Примітка. Напруга силової акумуляторної батареї може бути набагато вище номінальної напруги, коли вона заряджається, тому максимальна номінальна напруга батареї, що рекомендована нами, становить 28 В, якщо не буде вжито відповідних заходів для обмеження пікової напруги.

Універсальність цього драйвера робить його придатним для великого діапазону струмів і напруг: він може доставляти до 21 А безперервного струму з розміром плати всього 1,3 "х 0,8" і без необхідності додаткового відводу тепла. Модуль пропонує простий інтерфейс, який вимагає всього лише двох ліній вводу-виводу, але при цьому дозволяє вибирати напрямок обертання і швидкість обертання двигуна. Токовий вихідний сигнал дає інформацію про струм, що протікає через двигун і драйвер може обмежувати струм двигуна до налаштованого порогу. Входи живлення забезпечені захистом від зворотної напруги, в той час як інтегральне виявлення різних несправностей допомагає захистити від інших поширених причин катастрофічної відмови; однак зверніть увагу, що плата не включає захист від перегріву.

Призначення виводів:

  • VIN - Вхід напруги живлення силової частини драйвера
  • VM - Вихід напруги живлення після схеми захисту від переполюсовки вхідної напруги живлення силової частини драйвера
  • 3V3 - Вихід внутрішнього стабілізатора напруги для живлення додаткового обладнання. Ні в якому разі не можна на цей вихід подавати зовнішню напругу живлення - це неминуче призведе до виходу драйвера з ладу. Також не можна навіть на короткий час замикати цей вивід на сусідній вивід VM
  • GND - Загальний вивід логічної і силової частини драйвера
  • +І - - Монтажні отвори для підключення додаткового електролітичного конденсатора великої ємності.
  • OUTA - Перший вивід підключення двигуна
  • OUTB - Другий вивід підключення двигуна
  • PWM - Вхід ШІМ керування двигуном
  • DIR - Вхід напрямком обертання двигуна: коли DIR високого рівня струм буде текти від OUTA до OUTB, коли він низького струм буде протікати від OUTB до OUTA
  • SLP - Вхід, низький рівень на якому, переводить драйвер в режим зниженого енергоспоживання (режим сну)
  • FLT - Вихід з відкритим стоком, низький логічний рівень на якому сигналізує про аварійну ситуацію. Для підключення цього виходу до контролера потрібен зовнішній резистор підтяжки
  • CS - Вихід датчика струму. Напруга на виході пропорційна струму двигуна при русі (але не під час гальмування, в тому числі при активному обмеженні струму). Вихідна напруга становить близько 20 мВ / А плюс зміщення 50 мВ
  • VREF - Вхід керування обмежувачем струму силового моста. Не підключений вхід відповідає обмеженню в 50А. Для зниження порогу обмеження потрібне підключення додаткового резистора між входом і виводом GND

Виявлення аварійного стану:

Драйвер двигуна може виявляти кілька аварійних станів, про які він повідомляє, низьким рівнем виходу FLT. Це вихід з відкритим стоком, який повинен бути підтягнутий зовнішнім резистором до напруги логічного рівня. Виявлені несправності включають в себе: коротке замикання в навантаженні, знижена напруга і перегрів. Всі несправності відключають виходи двигуна, але не фіксуються, що означає, що драйвер спробує відновити роботу, коли стан несправності буде видалено (або після затримки в кілька мілісекунд в разі помилки короткого замикання). Збій перегріву забезпечує слабку індикацію того, що плата занадто гаряча, але вона не вказує безпосередньо на температуру польових МОП-транзисторів, які зазвичай є першими компонентами для перегріву, тому не розраховуйте на цю помилку, щоб запобігти пошкодженню від перегріву.

Підключення та роз'єми:

До кожного драйверу додаються два 8-контактних роз'єми з прямим виводом і два двоконтактних 5-міліметрових клемники. Ви можете припаяти клемні колодки до чотирьох великих наскрізних отворів для підключення двигуна або можете припаяти одну зі смужок пінів в менші наскрізні отвори, які перекривають ці великі отвори. Зверніть увагу, однак, що клемні колодки розраховані тільки на 16 А, і кожна пара контактів пінів розрахована тільки на сумарний струм в 6 А, тому для додатків з більш високою потужністю навантаження товсті з'єднувальні дроти повинні бути припаяні безпосередньо до плати.

Інша смужка пінів 1 × 8 може бути припаяна в невеликі отвори на стороні логічної сторони плати, щоб використовувати їх з макетною платою, перфораціями або 0,1 дюймовими роз'ємами, або Ви можете припаяти дроти безпосередньо до цих отворів для самої компактної установки.

Графік залежності межі обмеження вихідного струму від номіналу підключеного резистора до входу VREF

Характеристики:

  • Робоча силова напруга: від 6,5 до 40 В (абсолютний максимум)
  • Вихідний струм: 21 A (без застосування додаткового відводу тепла)
  • Входи, сумісні з логікою 1,8 В, 3,3 В і 5 В
  • Максимальна частота ШІМ: до 100 кГц
  • Вимірювання вихідного струму: Вихідний сигнал, пропорційний струму двигуна (близько 20 мВ / А, тільки активний при відкритті H-моста)
  • Захист:
  • Обмеження активного струму: за замовчуванням 50 А (може бути відрегульовано)
  • Захист від зворотної полярності напруги джерела живлення
  • Відключення при мінімальній напрузі
  • Захист від короткого замикання

Посилання:

Відгуки покупців про Мощный драйвер коллекторного двигателя G2 24В 21А 24v21 от Pololu

поки немає жодного відгуку - станьте першим!

Написати відгук:

Фото:

Є питання по "Потужний драйвер колекторного двигуна G2 24В 21А 24v21 від Pololu" ?

Також рекомендуємо ознайомитися:

Шановні друзі! Ми намагаємося тримати на сайті інформацію про наявність товарів та ціни на них в актуальному стані. Коригування відбуваються постійно. Якщо ви знаходите ціну на товар завищеною, напишіть нам про це із посиланням на товар. Ми розглянемо лист та чи обгрунтуємо ціну, чи підкоригуємо її. Асортимент магазину дуже великий та іноді бувають помилки в ціноутворенні, особливо при скачках курсу долара. Дякуємо за розуміння.
оплата картами Visa і MasterCard