Мобильная версия Форум Arduino Документация Гарантийные условия 0 0
UA RU
График работы магазина:
Пн-Пт: 8.00 - 19.00
Сб: 10.00 - 17.00
Вс: выходной
Каталог
Напиши статью и получи скидку!

Брейн-ринг

2024-11-12

Все статьи →

Брейн-ринг це відома гра між двома командами у відповіді на питання. Дві команди гравців одночасно відповідають на одне і те ж питання, причому команда, що першою правильно відповіла позбавляє суперника можливості відповісти на це ж питання. Гра добре зарекомендувала себе у навчальному процесі, стимулює до отримання нових знань та розвиває командний дух.

Правила гри.

За правильну відповідь на запитання команда отримує одне очко. Перемагає команда, яка набрала більше очок. У кожному бою бере участь 2 команди з 6 осіб: одна - за червоним столом, інша - за зеленим. Після того, як питання задано, ведучий дає команду "Час!" - після чого лунає сигнал та запускається ігрова система: протягом 20 секунд команди можуть обговорювати питання та натискати стоп-кнопку на своєму столі. На кожному столі розташовано по стоп-кнопці, натискаючи на які, гравці переривають час для обговорення, сигналізуючи, що команда готова дати відповідь на запитання. При цьому на кілька секунд включається ліхтар у центрі столу та зумер. Право відповіді отримує та команда, яка першою натиснула стоп- кнопку. Якщо команда відповіла неправильно, другій команді дається знову 20 секунд, а гравець, що відповів невірно вибуває з команди.

Блок-схема електронної частини.

Пропоную для повторення електронну частину гри Брейн-ринг. Вона складається з майстер-блоку, до якого підключено блок керованих розеток (для керування лампами) та дві виносні стоп-кнопки на кожен зі столів (див. рис. 1). Логіка роботи наступна: в момент, коли ведучий задає запитання та дає команду "Час!" - майстер натискає зелену кнопку, запускається відлік часу, метроном відраховує секунди. При натисканні однієї з стоп-кнопок інша блокується, займається лампа на столі команди, що відповідає, на майстер-блоці загоряється індикатор кольором команди, що відповідає. Якщо відповідь невірна, запускається відлік часу для другої команди, стоп-кнопка тієї, що відповіла невірно блокується. Якщо час на обговорення пройшов, а стоп-кнопка не натиснута, лунає звуковий сигнал і блок переходить в режим очікування наступного запитання. Жовта кнопка скидає стан майстер-блоку у початковий. Для живлення майстер-блоку потрібен блок живлення 5 В.

Блок-схема електронної частини Брейн-рингу.

Використані компоненти:

  • Arduino Nano V3.0 AVR ATmega328P код: APC104
  • Твердотільне реле 2А/240В G3MB-202P (5V) код: AOC487
  • Кнопка аварійної зупинки код: SKV384
  • Динамік металевий 8Oм 2Вт 20x40x5.8мм код: TMP171
  • Аудіопідсилювач на PAM8403 2x3Вт код: AOC451
  • Кнопка PBS-33B без фіксації OFF- (ON) ЧЕРВОНА код: SKV428
  • Кнопка PBS-33B без фіксації OFF- (ON) ЗЕЛЕНА код: SKV448
  • Кнопка PBS-33B без фіксації OFF- (ON) ЖОВТА код: SKV449
  • Світлодіод 5мм RGB заг. анод код: SKV124

Константа timeLimit = 10 визначає скільки секунд дається на обговорення запитання, залежить від дискусійності/складності запитань, вікової групи. Константа timeDivider = 90000 це власне тривалість секунди в циклах, виставлена досить приблизно

Брейн-ринг це спосіб навчатися та весело проводити час, розвивати уважність, допитливість та взаємодопомогу в дитячому колективі. Крім електронної частини величезну вагу у сприйнятті гри мають підготовка дискусійних запитань, оформлення, робота та артистизм ведучого.

Важливо!!! Схема містить небезпечну для життя напругу 220 В. Якщо у вас немає допуску до роботи з такою напругою, збирайте схему під наглядом кваліфікованого спеціаліста.

Посилання:

Ваша оценка статьи:

Отлично
Хорошо
Удовлетворительно
Плохо
Очень плохо

Благодарим Вас за обращение! Ваш отзыв появится после модерации администратором.
Пока нет отзывов на эту статью.
оплата картами Visa и MasterCard